Goede communicatie op de werkvloer is van onschatbare waarde voor het succes en uitstraling van een bedrijf.

 

Maar wat is goede communicatie en hoe doe men dit?

 

ARA Coaching & Training heeft verschillende formules ontwikkeld om de communicatieve en sociale vaardigheden van werknemers aan te scherpen.

 

Onze unieke en inspirerende aanpak is inzetbaar indien medewerkers in uw bedrijf of organisatie kampen met één of meerdere van volgende vragen:

  • Op welke manier maak ik, met respect voor mijn collega’s, mijn ideeën en standpunten duidelijk op de werkvloer?
  • Hoe kan ik mijn uitstraling en mijn lichaamstaal naar collega’s of klanten toe professionaliseren?
  • Hoe ga ik om met het geven en ontvangen van kritiek en/of complimenten?
  • Hoe kan ik doorvragen naar de bedoelingen van de ander als deze niet duidelijk zijn?
  • Op welke manier kan ik met meer overtuigingskracht professionele gesprekken voeren (werkoverleg, klantenbezoek,…) ?
  • Hoe kan ik alert zijn op misverstanden in de communicatie tussen collega's of met klanten?
  • Hoe ga ik om met conflicten?